About Me

My photo
Sarikei, Sarawak, Malaysia
mydynamicpoint adalah satu blog tempat para pelayar internet berkongsi pengetahuan, buah fikiran, pendapat serta berkongsi pengalaman diri yang boleh menjadi motivasi kepada pelawat lain dalam memajukan diri.

Tuesday, August 10, 2010

SUNYI TINGGAL SULU

sunyi pengidup ku sulu,
ditinggalka nuan kediri,
sampai ati nuan sulu,
ngelengka aku kediri.

ampun penyalahku sulu,
ukai aku sengaja,
pulai meh nuan kitu baru,
tua nyambung pengerindu.

enti nyema nuan pulai,
aku sanggup begadai reta,
nama utai dipinta,
nama utai ti dikedeka,
aku sanggup,aku sanggup,
amai meh nuan pulai.

enti nyema tua begulai baru,
nuan tetap ku andai,
makai nuan aku nyapi,
mandi nuan aku nyauk,
bejalai nuan aku ngiring,
tinduk nuan aku nimang,
pulai meh sulu..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.