About Me

My photo
Sarikei, Sarawak, Malaysia
mydynamicpoint adalah satu blog tempat para pelayar internet berkongsi pengetahuan, buah fikiran, pendapat serta berkongsi pengalaman diri yang boleh menjadi motivasi kepada pelawat lain dalam memajukan diri.

Friday, February 18, 2011

Biau Pengabang(kus jaku iban,eastwood valley,miri,2010)

Sa, dua, tiga, empat, lima, enam, tuuuuuujuh!
Enda ku lesi laya pambu, miau ka selanjau ijau manuk kelabu beiku layu betunggang labang,
Enda ku lesi laya sulai miau ka selanjau ijau manuk tawai bedunggul silai ngerunjung manang,
Ooooohhhhaaaa….Laban aku tu ukai mungkal ukai nanjal,
Aku tu endang niti endang nali,
Baka ijok tampung penduk,
Baka rutan tampung danan,
Baka ira tampung lemba,
Baka wi tampung tali..
Pecah periuk tanah ganti periuk tani,
Parai orang ka tuai, ganti tubuh kami,
Pambu orang ka dulu, ganti kami ka dudi…
Aku ga nampung pantang Belang Pinggang ke belang nyembayang punggung,
Nunda adat Surong Kempat ke berarat muting jelatung,
Nunda penti Buie Nasie datai ari tisi lambur gunung,
Aku tu ga nampung adat niang Rekaya dana,
Ka sidi di jari tunjuk dua, disema ka kitai bansa dayak,
Dikelandik ka kitai bansa siru bebasa di mua bala pengabang…
Oooooohaaaaa....
Lama kaki aku udah bediri ba perdani anchau tikai,
Miau ka selanjau ijau manuk tawai,
Tang sayau nyawa ku enda nekis nyaris ingar rengai-rengai,
Enda tetunda ka nyawa unggal kitai Edward Kecendai…
Enggi ia dini nya ulih tunda, endang terubah kitai dayak,
Tangkap karan tali dawai, tiap pagi nyelinting lemai,
Ka bemunyi rengai-rengai nusui ka kitai di rumah panjai atur pemansang..
Lama udah kaki ku bediri ba kerembai tikai anyam dua,
Miau ka selanjau ijau manuk Banda…
Tang sayau terinting puting gensera nyawa aku enda nekis
nyaris inggar kela-kela…
Enda munyi nyawa Aya kitai Thomas Teggung Laka,
Enggi ia dini nya ulih tunda, endang tiap pagi nyelinting ari,
Enda belepa tangkap karan tali wayar,
Bejako ari radio, nusui rita meri penerang…
Ooooooohhaaaaaa........
Nya alai nyau bepeluh aku di tubuh pati punggung,
Miauka selanjau ijau manuk tuntung,
Nunga kita ka kemumuk duduk betugung,
Baruh perentang rumah chundung…
Tang ka tu, semadi aku deka nunda biau niang Rentap,
Apai Tambung seduai Linggir laki Amung,
Enti orang nya, anang main-main,
Ati endang berani mutus kepung,
Gagah di pah pati punggung,
Endang diinang Kumang seduai Lulung,
Di kemata ka Laja seduai Sanggul Labung…
Nya alai bepantap munyi ka nesap payan betong,
Betumbuk munyi ka nyuluk buah embawang kachung…
Kati ko enda baka nya,
Laban belaban enggau Sultan Tuan Linsung,
Nan ka kuta tuchung Sadduk remawang…
Oooohhhhaaaaaaaaaaa..........
Diatu baru aku gaga sambil gagit,
Nyingkang ka bulang kaki cawit,
Miau kita enggau selanjau ijau manuk Kuncit,
Aku ga miau semang kita ari belakang mulai ka tumbit,
Ngambi ka yang tinggi kita enda kudi ngeransi mimit,
Laban aku tu ukai biau sengapa, biau pia,
Tu ga nunda biau Apai Babit Bekait, Bujang Beruang Langit,
Ancung Selung Bebelit dikumbai orang Sapit Raja Petara…
Ooohhaaaaaa.......
Kinda-kinda jari kiba tunjuk antu,
Aku ka miau kita enggau selanjau ijau manuk Sidu,
Miau kita ti duduk kemumuk duduk nungu,
Meda mua kita tak semuka bulu seribu,
Miau kita ke tuai di panah perintah lumur satu,
Dikena aku miau nuan nyadi YB madi menteri.....
Datai sampal diri melaki bini.......
Ooohhaaaaaaaa......
Meda pekaian seduai tak melan-melan cukup lagu,
Meda tancut manah cerut umba baju batik biru,
Meda pisin nyau licin manah sugu,
Jengkuan tak melan-melan tangan jam ka segenda pukul satu…
Ukai enda kita endang disadang aku ngembuan
taring belalang, tanduk engkerudu,
Nya ga endang pengaruh ka lumur satu
dikena ngulu ngiring orang..
Ooohaaaaa......
Nya alai, nyau lelak aku di selepak ujung jari,
Miau kita enggau selanjau ijau manuk Lelaki,
Nunga kita ka kemumuk duduk bebandi,
Ba kerembai tikai anyam bediri,
Meda pakaian kita tak melan-melan udu rami,
Meda setail baru putung tukang China Miri,
Meda jangkuan tanggam jam tali luji…
Nya alai, manuk tu dikena aku miau semoa bala kita ka laki,
Enti udah dibiau aku enggau selanjau ijau manuk laki tu,
pagila lusa, ka dudi hari,
Balat amat kita bebeli ka komputer enggau injin api,
Nya alai kelita nya nyau enda dipeguna,
Lampu gis nyau dibuai ambis,
Kati ko enda bakanya, laban tanda kitai udah merdeka,
Baru menira segenda lambang burung Kenyalang…
Naka penyuma aku nelenga ka rasa dabung belabu,
Miau kita enggau selanjau ijau manuk Kelabu,
Nunga kita ka kemumuk duduk gempuru,
Ba kerembai Tikai sapar rampu…
Nya alai, manuk tu kena aku miau kita ti dara enggau
semua bala kaban indu,
Meda pakaian kita tak melan-melan cukup ngaku,
Meda buk panjai kita tak lepai-lepai mulai ka dagu,
Mua tampak kita nyau radak-radak udu burak baka telu,
Umba baju kita manah lagu setail baru bedabung tisi
ngambi bungai daun kerampu…
Kada enda kita tu ke disema orang ka tuai sebaka
enggau Endu Kumang dara Satu, indai sida Liu Panggau Dulang…

Lama kaki aku udah bediri kasak-kasak,
Miau ka selanjau ijau manuk Bejalak,
Nunga kita ka kemumuk duduk betapak,
Nya alai ka tu, nyangka kita ka
Mansang nandang, mansang ngabang,
Mansang nandai, mansang makai,
Salah kenyap jai pengangkat,
Salah tenung jai burung,
Nya alai, manuk tu meh alai ia telempai, alai ia tepanggai,
Alai ia tepantup, alai ia tetekup,
Alai ia padam, alai ia tengelam,
Awak ka semua kitai gerai ko Sempandai,
Nadai apa ko petara,
Gayu ko Sentuku…
OOooohhhaa.. Oooohhhhhaaaa

Digaga: Pengajar Medan ak Radin
Diseruri:Pengajar Banabas AK Demang

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.